Thursday 23 June 2016

Kelebihan tambahan servis telco frenzmobile prepaid

Terdapat beberapa kelebihan sampingan yang ditawarkan frenzmobile sekiranya anda menjadi pelanggan dan affiliater kepada telco ini. 

Frenzmobile juga merupakan satu-satunya telco yang menawarkan penggunaan telefon bimbit yang menyediakan bisnes kepada pengguna dari talian maxis (pada masa tarikh entri ini ditulis).

Dan selainnya adalah dari talian celcom. Contohnya tone excel dan onexox yang juga merupakan syarikat yang menawarkan biz seperti diatas.

Peluang bisnes

Anda berpeluang buat bisnes dari modal hanya rm10. Dan boleh upgrade pakej pada bila-bila masa sahaja.



Platform Mobile Commerce

Setiap yang mendaftar mendapat akaun niaga masing-masing. Terdapat panduan dan sistem pemasaran online dan offline disediakan. Selain itu, maklumat pertanyaan dan pengurusan peringkat pengguna turut disediakan.

Insurans hayat

Kelebihan yang bermanfaat antaranya adalah insurans hayat bernilai rm50k sebaik sahaja topup pertama diaktifkan.

Setiap akaun yang didaftarkan akan mendapat perlindungan insurans tanpa mengira pakej yang dipilih sebaik sahaja topup pertama diaktifkan. Dapatkan detail dibawah;





Klik imej untuk besarkan dan baca.

Pelan pemasaran

Apabila anda mendaftar dan mengaktifkan akaun, sistem secara automatik akan menyediakan web replika dan disertakan dengan pengaktifan akaun yang mewujudkan link referal bagi tujuan promosi secara auto.

Oleh itu, anda tak perlukan masa yang panjang untuk membina dan membangunkan sistem web anda sendiri. Semuanya telah tersedia, anda hanya promosikan link referal yang disediakan sahaja.


Pakej data yang berpatutan

Selain kemudahan panggilan dan SMS, frenzmobile jugak sediakan pakej data yang berpatutan.





Pada masa kini, penggunaan handphone dan langganan data lebih besar serta mempunyai permintaan tinggi jika dibandingkan dengan panggilan suara dan SMS.

Pendapatan pasif bulanan

Perkhidmatan telco kepada pengguna biasanya memerlukan user membayar bil bulanan atau tambah nilai (topup) berbayar kepada syarikat.

Berlainan sekali dengan konsep operasi yang diketengahkan oleh frenzmobile, anda guna handphone, anda dibayar. 

Pihak syarikat akan memberi pendapatan pasif kepada pelanggannya. Pendek kata anda guna anda dibayar.

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan nombor wasap anda untuk dapatkan maklumat detail tentang peluang bisnes diatas!